Alles loopt anders - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu Alles loopt anders - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu

Alles loopt anders

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

26 Juli 2008 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

De bungeejump is toch niet morgen al, want we konden voor vannacht geen slaapplek meer krijgen dus we hebben alles een weekend opgeschoven.
Vandaag wilden we vroeg al naar het strand, maar de auto liet ons weer in de steek en lekte deze keer ook olie.. Toen maar eerst boodschappen gedaan en lang gewacht totdat Jacco terug was en we met de tijdelijke huurauto weg konden (die had hij vanwege de gejate auto) We zijn lekker gaan uitwaaien op het strand en Annemarie en Manja zelfs zwemmen. Al met al toch nog een lekker dagje.
Het uitje van het wildpark met de kinderen krijgt eindeijk ook steeds meer vorm. Het werd ons door verschillende omstandigheden niet even makkelijk gemaakt om het voor elkaar te krijgen, maar zoals het er nu naar uit ziet gaan we aanstaande donderdag en dat is helemaal super omdat Karlijn dan ook Jarig is!
Morgen ochtend gaan we weer naar die kerk met hun geweldige mis en morgen avond naar een andere kerk met Avril van het project!
Verder gaat het goed en laten we het hier bij, tot de volgende keer!
Liefs van ons

• 26 Juli 2008 - 18:16

Mama:

Super je even op msn gsproken te hebben! Toch handig dat je mij dat geleerd hebt met de hippe moeder info :) En op je verjaardag met de kinderen naar Amakala, is een geweldig cadeau! Is het gebruikelijk om te trakteren of hoe dan ze dat in ZA? Misschien, als jullie geld genoeg hebben is het wel leuk om iets te doen in de bus tijdens de reis. Ik ben er zeker van dat jullie het gesponsorde bedrag allemaal goed besteden.
    Veel plezier ook morgen! Zoek de verschillen en bewaar het goede! Dikke knuffel van ons.

• 27 Juli 2008 - 05:02

Tjerkje:

Wat een belevenissen weer!! Spannend allemaal. Ook heerlijk zo aan het strand....
    Wij gaan zelf maandag op vakantie dus wil ik jou karlijn alvast feleciteren met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van.
    Gods zegen voor zijn veilige hand om jullie heen
    Tjerkje en de rest

• 27 Juli 2008 - 13:13

Beer:

Ha meisie,

Leuk even op msn met je gesproken te hebben! En ook nog op onze verjaardag naar Amakala! Ik ben echt stikjaloers... Veel plezier met alle belevenissen. xxx

• 31 Juli 2008 - 09:47

Mama En Papa:

VAN HARTE GEFELICITEERD!! VANDAAG EINDELIJK 18 JAAR!!! MET DE KIDS NAAR AMAKALA IN ZUID AFRIKA WAT WIL JE NOG MEER! EN ALS JE THUIS KOMT STAAT DE RIJINSTRUCTRICE KLAAR...

LIEFS, MAMA EN PAPA

• 31 Juli 2008 - 10:37

Prinsje:

gelukkige verjaarsdag..ek het jou lief :P (L)

• 31 Juli 2008 - 10:55

Martie En Hetty:

Lieve Karlijn, het moet wel heel bijzonder voelen dat je je 18de verjaardag zo ver van huis viert. Van harte proficiat en maak er een feestelijk en onvergetelijk dagje van. Liefs, Martie en Hetty uit Kampen

• 31 Juli 2008 - 11:32

Janne:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze dag.

Liefs

• 31 Juli 2008 - 11:33

Janne:

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van deze dag.

Liefs

• 31 Juli 2008 - 16:30

Lidwien:

Lieve Jarige Karlijn,

Van harte gelukgewenst met je 18e verjaardag! Nu dan echt eindelijk 18 en volwassen! Hoop dat je het vandaag heel goed gemaakt hebt met de kinderen in het park. Ik vind het heel mooi en fantastische wat je daar allemaal doet! Wij gaan nu even Berend feliciteren.
    Veel liefs van ons xxx

• 01 Augustus 2008 - 12:38

Opa En Oma.:

lieve jarige.Van harte gefeliciteerd met jou verjaardag[en die van je broer!] ben 1dag telaat,maar nog even lief bedoeld hoor!Het was vast een bijzondere dag voor jou en was het gezellig? Je reis naar Amakala goed verlopen? Wij zijn nu in Kirchberg en hebben gisteravond op jou en Berend geproost! Geniet nog van je tijdje daar.Straks staat je hier de stress in het verkeer te wachten met je lesauto!!!
    Was de kerkdienst weer zo bijzonder? We horen nog wel weer van je, geweldig om het allemaal te lezen.Heel veel liefs van ons beiden vanuit oostenrijk! xxx