goed aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu goed aangekomen - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu

goed aangekomen

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

14 Juni 2008 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Lieve allemaal!
de meeste van jullie weten het waarschijnlijk al wel, maar we zijn goed aangekomen! de vlucht viel reuze mee en we hebben fanatiek zoveel mogelijk films proberen te bekijken ;) geen vertraging en weinig turbulentie en onze tassen waren er meteen. er stond een taxi op ons te wachten maar we hebben eerst geld gehaald en voor manja een sim-kaart. we zijn nu in ons hostel wat erg leuk is en al goed bevalt! net lekker boodschappen gedaan en ontbeten dus nu gaan we richting het centrum van Kaapstad en vanmiddag de tafelberg op!! het weer is mooi dus we hebben er zin in! bedankt voor jullie berichtjes, want weg van thuis zijn is natuurlijk toch een beetje vreemd.. een dikke zoen voor iedereen! liefs van karlijn

  • 14 Juni 2008 - 11:55

    Lee:

    Fijn om te horen! :) Heb je gister nog gesmst, en zojuist weer.. Heb je nog je eigen nummer met die andere simkaart of niet? Want anders moet ik je heel nodig iets gaan vertellen, er is iets rampzaligs gebeurd!! (Niet echt iets rampzaligs, maar wel iets wat je uuuuhhhh... moet weten) WAAR BEN JE ALS IK JE NODIG HEB??!
    Love you!

  • 14 Juni 2008 - 12:11

    MegamAndy ;):

    heeey lieverd:D fijn dat alles goed is gegaan!! Ik kreeg je smsje nog, maar ik kan niet antwoorden met 13 cent :S Maar ik mis jullie nu al...ik wil van alles vertellen, maar er is niemand :( maja ik mail jullie wel even persoonlijk, aangezien smsen niet gaat...Geniet van jullie reis!!

    -xxxx- mandy

  • 14 Juni 2008 - 12:16

    Sama:

    HEY schat ..ik ben blij dat je veilig bent aangekomen..nou ik denk dat het maar zo moet de komende 2 maanden... contact via dit...ik zal ook beginnen met aarde aan Karlijn voortaan haha..ik mis je nu al...ik hoop dat het je erg goed bevalt daar en dat je veel kindjes gaat helpen :)...nou ik wens je heel erg veel success ...

    HOU van je (K)(K)

    Samie Bamie

  • 14 Juni 2008 - 12:19

    Helma:

    hey lieve meid, wat fijn dat het begin alvast meevalt. Het is natuurlijk ook echt een prachtig avontuur! Op dit moment ligt Scooter aan mijn voeten, samen met Jason. Scooter is even bij ons, omdat je ouders helaas (weer) een begrafenis hebben. Zoals beloofd (ik houd twee oogjes op haar) ben ik gisermiddag je mam op gaan zoeken met een lekker tijdschrift en douche creme in de hoop dat ze een beetje kan/wil relaxen. Enjoy, veel liefs, helma

  • 14 Juni 2008 - 14:26

    Hilde:

    Hee lieve meid!
    Fijn om te horen dat de reis soepel is verlopen. Ik zie in de rest van de reacties al dat velen de beroemde steun van Karlijn nu al missen. Het is ook niet makkelijk hier zonder onze karrieflarrie, maar we zullen er even aan moeten wennen. Gelukkig kun je ook ontzettend veel betekenen voor de Afrikaantjes daar, dus dat maakt het dan weer een beetje goed!;-) Heel veel plezier daar en houd ons op de hoogte!
    Heel veel liefs!

  • 14 Juni 2008 - 21:19

    Mama:

    en was de film van Sex and the City er ook???

  • 14 Juni 2008 - 21:49

    Lars:

    Hee Karlijn!
    fijn dat het daar allemaal zo goed gaat:) hoe is het met je nek gegaan? want een vliegtuig is nou niet het comforabelste wat je nek kan overkomen;)
    geniet van het O zo mooie Afrika. en zorg voor duizende foto's;)
    Hier in het kille nederland gaat het echt te ver op het EK:P nederland wint met 4-1 van frankrijk en ineens geloofd iedereen dat nederland Europees kampioen word. mooie feestjes voor de deur (waaronder de mijne die je mist:( ) maar goed dat zullen we wel een keer goedmaken!
    Geniet ervan! en tot hoors
    xxx

    Kleine Lars

  • 15 Juni 2008 - 07:48

    Lilian:

    Wat fijn dat jullie zo'n mooie start hebben gemaakt. Meteen op de eerste dag al lekker kunnen lopen, liften, Tafelberg bereiken en bijna weg waaien. Haha, wat wil je nog meer? Geniet ervan meisje en pas goed op jezelf...
    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Vrijwilligerswerk in ZA

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2008

De terugreis

08 Augustus 2008

een bewogen dag!

06 Augustus 2008

de laatste week is aangebroken!

01 Augustus 2008

what a day!

26 Juli 2008

Alles loopt anders
Karlijn

Actief sinds 30 Mei 2008
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 47302

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Back to Africa!

10 April 2014 - 28 April 2014

Crossen door de Sahara

09 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Big Africa Trip met Berend

02 Februari 2012 - 10 Juni 2012

Stage in ZA

13 Juni 2008 - 14 Augustus 2008

Vrijwilligerswerk in ZA

Landen bezocht: