een eigen site - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu een eigen site - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu

een eigen site

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Mei 2008 | Nederland, Nuenen

Lieve mensen,

Op deze site kunnen jullie vanaf het vertrek op 13 juni, onze/mijn belevenissen lezen. Zo probeer ik jullie enigzinds op de hoogte te houden van wat wij allemaal mee maken in Zuid-Afrika! Als je een reactie achter wil laten, zou dat erg leuk zijn. Want zo blijf ik natuurlijk ook op de hoogte van wat er bij jullie speelt! Ik probeer er foto's op te zetten maar ik moet even afwachten hoe goed de internetverbinding in Port-Elizabeth is.
Hopelijk kunnen jullie op deze manier zo veel mogelijk mee genieten van de geweldige tijd die wij gaan krijgen!

Veel liefs, van Karlijn

• 01 Juni 2008 - 23:31

Wouter:

Heey Karlijn, hier is dan je eerste reactie zoals ik had beloofd ;) Heb je het nog leuk gehad op je feestje? Ik vond het in ieder geval goed gezellig! Nu nog hopen dat je een mooie uitslag krijgt en dan kan je reis niet meer stuk! Alvast veel plezier en ik ben benieuwd naar je eerste berichten.
    Groetjes en xjes, Wouter

• 11 Juni 2008 - 21:16

Lilian:

Hey Karlijn, natuurlijk ga ik nu 2 sites bijhouden met lezen. Hoe meer verhalen hoe liever. Pas goed op jezelf en op elkaar, dan ga jij met Manja een onvergetelijke tijd krijgen. Ik zie je vrijdag op Schiphol!
    liefs

• 12 Juni 2008 - 21:21

Mama:

Als het goed is kun je er al foto's op zetten, heeft je broertje voor mij geregeld... :) x