een eigen site - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu een eigen site - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu

een eigen site

Door: karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

30 Mei 2008 | Nederland, Nuenen

Lieve mensen,

Op deze site kunnen jullie vanaf het vertrek op 13 juni, onze/mijn belevenissen lezen. Zo probeer ik jullie enigzinds op de hoogte te houden van wat wij allemaal mee maken in Zuid-Afrika! Als je een reactie achter wil laten, zou dat erg leuk zijn. Want zo blijf ik natuurlijk ook op de hoogte van wat er bij jullie speelt! Ik probeer er foto's op te zetten maar ik moet even afwachten hoe goed de internetverbinding in Port-Elizabeth is.
Hopelijk kunnen jullie op deze manier zo veel mogelijk mee genieten van de geweldige tijd die wij gaan krijgen!

Veel liefs, van Karlijn

  • 01 Juni 2008 - 23:31

    Wouter:

    Heey Karlijn, hier is dan je eerste reactie zoals ik had beloofd ;) Heb je het nog leuk gehad op je feestje? Ik vond het in ieder geval goed gezellig! Nu nog hopen dat je een mooie uitslag krijgt en dan kan je reis niet meer stuk! Alvast veel plezier en ik ben benieuwd naar je eerste berichten.
    Groetjes en xjes, Wouter

  • 11 Juni 2008 - 21:16

    Lilian:

    Hey Karlijn, natuurlijk ga ik nu 2 sites bijhouden met lezen. Hoe meer verhalen hoe liever. Pas goed op jezelf en op elkaar, dan ga jij met Manja een onvergetelijke tijd krijgen. Ik zie je vrijdag op Schiphol!
    liefs

  • 12 Juni 2008 - 21:21

    Mama:

    Als het goed is kun je er al foto's op zetten, heeft je broertje voor mij geregeld... :) x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nuenen

Vrijwilligerswerk in ZA

Recente Reisverslagen:

13 Augustus 2008

De terugreis

08 Augustus 2008

een bewogen dag!

06 Augustus 2008

de laatste week is aangebroken!

01 Augustus 2008

what a day!

26 Juli 2008

Alles loopt anders
Karlijn

Actief sinds 30 Mei 2008
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 47340

Voorgaande reizen:

23 Juli 2015 - 12 Augustus 2015

Back to Africa!

10 April 2014 - 28 April 2014

Crossen door de Sahara

09 Juli 2013 - 22 Augustus 2013

Big Africa Trip met Berend

02 Februari 2012 - 10 Juni 2012

Stage in ZA

13 Juni 2008 - 14 Augustus 2008

Vrijwilligerswerk in ZA

Landen bezocht: