Mijn droom achterna - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu Mijn droom achterna - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Karlijn Grinten - WaarBenJij.nu

Mijn droom achterna

Door: Karlijn

Blijf op de hoogte en volg Karlijn

09 April 2014 | Nederland, Nuenen

Lieve allemaal,

Ook al ga ik maar kort weg, ik wil toch weer gebruik maken van deze site. Handig zodat iedereen weet hoe het met me gaat maar zeker ook leuk als reisverslag voor mezelf.

Wat ga ik deze keer doen?! Met de Landrover Defender naar Marokko!! Samen met mijn vader!
Na jaren dromen en plannen maken zijn we nu al een tijd bezig om onze geliefde Defender te prepareren, onze off-road vaardigheden te verbeteren en onze plannen te concretiseren om samen de Sahara in te kunnen trekken. En nu is het dan zo ver! Je kan maar een doorgeslagen hobby hebben samen...
Morgen (10 april) vertrekken we. In 3 dagen willen we naar het zuiden van Spanje rijden. Daar ontmoeten we de gids/organisator en 4 andere auto's met wie we gezamenlijk Marokko in zullen gaan. We zullen het land grotendeels zien en afwisselend kamperen en in een soort hotel slapen (wat dat dan ook maar mag betekenen). Onze droom van wakker worden in de daktent met het uitzicht op een paar andere Defenders en verder niks dan zand en een nog smeulend vuurtje van de avond ervoor, komt eindelijk uit! Na een kleine 2 weken rond te crossen zullen we weer vanaf Spanje onze weg naar huis inzetten.

Ik heb geen flauw idee of ik ergens internet heb of überhaupt telefoonbereik, maar dat zie ik vanzelf wel. Tijdens mijn vorige reizen heb ik ook op de meest vreemde plaatsen internet gehad terwijl in de 'grote' stad de stroom het al niet eens deed. Je weet het dus maar nooit! :-)
De foto's zullen niet lukken op deze site maar gezien een douche waarschijnlijk als overbodige luxe wordt gezien, is dat misschien maar beter ook...

En verder: geen nieuws is goed nieuws! Ik weet zeker dat we een toptijd gaan hebben!!

Liefs van Karlijn

• 09 April 2014 - 19:03

Jan BWS:

Wens jullie beiden een hele prettige en veilige reis

• 09 April 2014 - 19:28

Tjerkje:

Lieve Karel en Karlijn, wat goed dat jullie je droom waar maken!! Een beetje jaloers ben ik wel.....Gods zegen voor bescherming en wijsheid. Geniet samen, kus Tjerkje